Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnitřní Prostor II (mysl v jeskyni)
Orel Tomáš, Jakub ; Šejn, Miloš (oponent) ; Kolář, Matěj (vedoucí práce)
Pro bakalářskou práci se mi stal východiskem archetipální prostor jeskyní. Kolébka i hrob, první malířské plátno, duchovní i kulturní katalyzátor rodu homo sapiens. Otázky cesty do vnitřního (dolního) světa tmy. Vnitřním prostorem II mi budou malé přírodní jeskyně. Cílem jejich vyhledávání a práce s nimi je ověřování představ a myšlenek vztahujících se ke krajině a přírodním objektům jako tématu, jež se mi zdály nesnadno uchopitelné. Ve své práci chci propojit dva druhy zkušeností mého života, život v přírodě a život v městském prostředí. Spojit myšlení vztahující se na předmět umění s myšlením nezávislým na kategoriích a tématech umění. Jako médium pro výtvarnou realizaci jsem zvolil videozáznam, (ledově analytické oko zachycuje optické i audiální kvality v rámu před objektivem), ovšem v obtížných teplotních a světelných podmínkách za použití night vision režimu vydává svědectví se specifickou poetikou, připomínající diashow, seká video na rychlý sled obrazů. Pracuji též se svítilnou a s loučí, s ohněm. Výstupem je série devíti různě dlouhých video smyček, promítaných v nadživotní velikosti v galerijní prostoře (aule). Videa běží souběžně a nesourodá délka způsobuje proměňující se kompozici obrazů a zvuků. Oproštěnost a sugestivita formy mi přijde adekvátní.
Vnitřní Prostor II (mysl v jeskyni)
Orel Tomáš, Jakub ; Šejn, Miloš (oponent) ; Kolář, Matěj (vedoucí práce)
Pro bakalářskou práci se mi stal východiskem archetipální prostor jeskyní. Kolébka i hrob, první malířské plátno, duchovní i kulturní katalyzátor rodu homo sapiens. Otázky cesty do vnitřního (dolního) světa tmy. Vnitřním prostorem II mi budou malé přírodní jeskyně. Cílem jejich vyhledávání a práce s nimi je ověřování představ a myšlenek vztahujících se ke krajině a přírodním objektům jako tématu, jež se mi zdály nesnadno uchopitelné. Ve své práci chci propojit dva druhy zkušeností mého života, život v přírodě a život v městském prostředí. Spojit myšlení vztahující se na předmět umění s myšlením nezávislým na kategoriích a tématech umění. Jako médium pro výtvarnou realizaci jsem zvolil videozáznam, (ledově analytické oko zachycuje optické i audiální kvality v rámu před objektivem), ovšem v obtížných teplotních a světelných podmínkách za použití night vision režimu vydává svědectví se specifickou poetikou, připomínající diashow, seká video na rychlý sled obrazů. Pracuji též se svítilnou a s loučí, s ohněm. Výstupem je série devíti různě dlouhých video smyček, promítaných v nadživotní velikosti v galerijní prostoře (aule). Videa běží souběžně a nesourodá délka způsobuje proměňující se kompozici obrazů a zvuků. Oproštěnost a sugestivita formy mi přijde adekvátní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.